TRK 502 X 2020

2-ročná záruka. EURO 4

Popis motocykla

Akčná cena 5999EUR

Plus predĺžená záruka do 31.03.2023

 

Benelli TRK 502 X (Adventure) – má oproti verzii Traveler drôtená kolesá s hrubšími offroadovými pneumatikami a hlbším vzorom a tiež väčšie predné koleso s rozmerom 19 „.

Na dobrodružstvo nemusíš čakať až budeš starý, stačí VP skupiny A2 a môžeš už od 18 rokov s touto motorkou podnikať rovnako dlhé a náročné výpravy ako tvoji starší kolegovia sa zbytočne oveľa drahšími motocykle. Dojedeš rovnako ďaleko, rovnako rýchlo a rovnako spoľahlivo ako oni. Len tvoje náklady na dobrodružstvo budú oveľa menšie a tvoja radosť oveľa väčšia. A až budeš staršia, oceníš nižšiu hmotnosť a trvanlivosť a tvoje náklady na ďalšie dávky dobrodružstvo budú stále oveľa nižšie ako s akýmkoľvek iným Adventure motocyklom, nebudeš mať žiadny dôvod meniť … Za ušetrené peniaze zažiješ oveľa viac dobrodružstva a stále s tebou bude jeden parťák – Benelli TRK 502 X …

Benelli TRK 502 X má úplne nový dvojvalcový štvortaktný, kvapalinou chladený 500cc motor, s elektronickým vstrekovaním a 4 ventilmi na valec. Maximálny výkon je 48 Cv (35 kW) pri 8500 otáčkach za minútu a krútiaci moment je o 46 Nm (4,6 kgm) pri 6000 otáčkach za minútu, čo znamená dokonalé reakcie za všetkých podmienok. Prevodovka je 6-rýchlostná. Dlhá dobrodružstvo potrebujú aj dlhý dojazd a napriek tomu že TRK 502 X má veľmi nízku spotrebu, je osadený obrovskou nádrži, ktorá poskytuje kapacitu paliva 20 litrov.

Dôležitý je maximálny komfort pre jazdcov i spolujazdca – vyvinuli sme vynikajúce sedadlo na ktorom jet celý deň nie je žiadny problém. Benelli TRK 502 X je v predu osadený upside -down tlmičmi a vzadu jedným tlmičom. TRK 502 X ponúka maximálne pohodlie vo všetkých aspektoch a to aj vďaka veľkej prednej kapotážou či širokým a pevným riadidlám opatreným kryty rúk, schopným chrániť jazdca v akomkoľvek prostredí.

Stabilita, bezpečnosť a presnosť sú kľúčové slová tohto nového Benelli TRK 502 X. Pre bezpečnosť je dôležitý brzdný účinok, vďaka dvom predným plávajúcim kotúčom s ø 320 mm. Zadné kotúč má ø 260 mm. Kolesá sú z hliníkovej zliatiny s železnými hrotmi a sú obuté do pneumatík Metzeler Tourance.

Motocykel je vybavený ABS Bosch.

Benelli TRK 502X

Technické údaje

Prednosti

Typ motoru:
Vŕtanie x zdvih:
Zdvihový objem:
Kompresní pomer:
Max. výkon:
Max. krútiaci moment:
Spúšťanie motoru:
Prevodovka:
Sekundárny prevod:
Rozmery (D x Š x V):
Rázvor:
Výška sedla:
Objem nádrže:
Pneumatiky – predné:
Pneumatiky – zadné:
Odpružení – predné:
Odpružení – zadné:
Brzdy – predné:
Brzdy – zadné:
Prevádzková hmotnosť:

Kvapalinou chladený 4-bodový, radový 2-valec
69 x 66,8 mm
499,6 cm³
11,5:1
35 kW (47,6 cv) @ 8500 ot./min.
45 Nm (4,6 kgm) @ 5000 ot./min.
elektrické
6 – stupňová
reťazou
2170 x 890 x 1235
1525
800
20l
110/80 R19
150/70 R17
50 mm teleskopická vidlica
kyvná vidlica
320 mm dvojkotúčová
260 mm kotúčová
213 kg

  • Radový dvojvalec 500ccm
  • Krútiaci moment 46 Nm je najvyššia v triede – maximálny krútiaci moment je zámerne konštruovaný už od otáčok 6000 ot./min, čo zaručuje vynikajúcu pružnosť motocykla od nízkych otáčok najmä na kľukatých cestách, v meste a v teréne.
  • vstrekovanie Delphi
  • Len Benelli TRK 502 X v tejto triede ponúka upside-down tlmiče s priemerom 50mm a tiež nastaviteľné zadný tlmič – útlm aj tvrdosť.
  • Predné brzdy – dvojité plávajúce kotúče s priemerom 320mm so 4 pístkovými brzdiči
  • ABS Bosch
  • Pneumatiky Metzeler Tourance
  • Led diódové pozičné osvetlenie a smerovky a zadné koncové svetlo
  • Priemerná spotreba 4-5l na 100 km.

 

  • Výbava pre dlhú pohodlnú jazdu:
  • Nádrž na 20l pre naozaj dlhý dojazd
  • Vysoký čelný veterný štít
  • Deflektory pre zlepšenie aerodynamiky
  • Ochrana rukoväte – blastermi
  • Kovaná dvouprůměrová riadidlá uchytená silentbloky
  • Odpružené stupačky vodiča
  • Vynikajúca ergonómia pre vodiča i spolujazdca

 

  • Mimoriadna základná výbava:
  • Držiak horného kufra
  • padacie rámy
  • Ukazovateľ zaradenej rýchlosti
  • USB port
  • Držiak predného veterného štítu pripravený pre upevnenie navigácie
Back to top